Nuffnang

Saturday, May 14, 2011

Serius aq tak faham dengan korang...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kes 1
Alhamdulillah baru je baik dari pening hari itu..ish3...Hampir 3 hari pening tak baik-baik...Ish3...
Rasa macam tak betul pun ada sebab nak buat keje ke apa ke mesti tak boleh tahan kepala pening..ish3..
Ni pun kena selesema..haishh..Hurmm..Tapi...kita rasa macam nak nangis je..
Sebab Apa??
Haa..sebab..S kita tak balas mesej kita..huaaaaa... :'( ...Sedih kot...yang geram pun..sebab S kita tak bagi tau yang dia demam...heeeeeeee....ish3...
Sabo jela!!!!... :p ..S..kita rindu S...huhuhuhuh...^_^...
Heee...Hope cepat sembuh ye..InsyaAllah..Amin...:-)..

Kes 2
Hanya tinggal 1 hari je lagi...Isnin ada Hari Guru dengan my second Sis pergi PLKN...Semoga seronok di sana ya My Sis..^_^..I pray the best for you My Sis...^_^..
Huaaa...Tension gila...Hari Guru la,pengawas la apa la itu la ini la..haihshh..
Susahkan jadi pemimpin??ish3..Macam-macam kena buat..tapi nasib baik ada anak buah..kalau tidak,alamatnya pengsan la..ish3...
Apa-apa pun Selamat Hari Guru kepada semua Guru yang mengajar saya sekarang(Sekolah Menengah Clifford,Kuala Kangsar)dan kepada bekas-bekas guru saya(Sekolah Kebangsaan Sultan Idris II,Kuala Kangsar)sekolah ni dah jadi sekolah kluster kot..hahaha.. :p ..

Kes 3
Korang kenapa??tiba-tiba je delete aku??
Serius aku tak tau punca korang delete aku..
Aku buat salah kat korang ke??
Kalau ada awal-awal aku mintak maaf kat korang sebab aku tak tau punca kenapa korang delete aku..
Tapi kalau tak maaf pun aku tak kisah sebab Nabi pun boleh memaafkan umatnya,apatah lagi umatnya??
Mesti bolehkan??
Kalau ada apa-apa kurang diri aku ini sebab salah aku sendiri dan yang baik itu semua dari Allah S.W.T,manusia memang tidak lari dari membuat kesalahan....'Not all perfect'...Carilah kawan betul-betul..That All..

Rasa itu saja yang boleh dipostkan...
Hope sesiapa yang baca berada dalam keadaan sihat sejahtera..Amin...
May Allah Bless You..InsyaAllah...^_^..

Assalamualaikum dan terima kasih kerana membaca coretan yang tidak seberapa ini..

No comments:

Post a Comment