Nuffnang

Sunday, August 21, 2011

Allah is always with us..

Salam..

Hari ke 21 ramadhan..Alhamdulliah masih diberi rahmat Allah untuk beribadat kepadanya..

Hmm..Semua mesti tak sabar-sabar untuk menyambut rayakan??..Mesti seronok raya nanti..dapat duit raya,jumpa sanak-saudara,kawan-kawan,dan macam-macam lagi..

Tak sabar rasanya..tapi..rasa kehilangan masih ada dalam diri setiap ahli keluarga Abdullah..Hmm..Rindu kat atuk..
Nak tengok gambar atuk saya??

Hmm..rindu rasa kat atuk..Atuk!!!!...

Setiap yang hidup mesti kembali kepada penciptanya(Allah S.W.T)..dan setiap yang hidup mseti teruskan kehidupan dengan beribadat kepadanya...InsyaAllah Allah akan mengasihi setiap umatnya yang beribadat kepadanya..

So..persiapan raya macam mana??sudah lengkap atau masih dalam persiapan lagi??
Haa..Raya tetap raya..tapi..amalan bulan puasa ni janganlah diabaikan pula ye..Ingat!!..ni 10 malam yang terakhir...jadi..banyakkanlah amalan pada 10 malam terakhir ni ye..

Kenapa saya rasa diri saya kosong dan kesorangan??I know Allah is always with my side..but..It not about that..Maybe..About something that relats with love..Hmm..

Ya Allah..adakah kekosongan hatiku ini membabitkan perasaan cinta??..Ya Allah jika kekosongan hati ini membabitkan rasa cinta..engkau kurangkanlah kerana aku tidak sanggup lagi untuk bercinta..engkau jauhilah aku dari perbuatan yang bukan-bukan ya Allah..Tetapi..jika hati ini tetap dengan perasaan cinta..Engkau bawalah hati ini untuk bercinta dijalanmu ya Allah..Engkau berikanlah aku kekuataan untuk menghadapi dugaanmu ya Allah..Amin Ya Rabbalalamin..

I'm always wait you..***..

Rasa sampai disini saja coretan diri yang tebuku dihati ini..Saya meminta maaf jika saya ada buat salah dengan anda semua..yang baik itu datang dari Allah S.W.T,dan yang buruk itu datang dari kelemahan diri saya ini..*Setiap manusia tidak lari dari membuat kesalahan..:).

No comments:

Post a Comment