Nuffnang

Sunday, August 28, 2011

Assalamualaikum..^_^..

Salam..

29/7/2011..

Last puasa hari ini..hmm..rindu pula rasanya..pejam celik,pejam celik dah nak dekat raya..ish3..
Seronok ada,tak seronok pun ada..Yang seronok,Raya dah nak dekat..tapi..yang tak seronoknya,TRIAL SPM DAH NAK DEKAT whai Zharif oiii!!!..Ish3..hmm..x pe la..ni untuk masa depan juga..bukan untuk orang lain..diri sendiri juga..Jadi..buat yang terhabis baik..InsyaAllah..

Ingat ye kepada semua calon-calon SPM tahun 2011..jangan nak seronok sangat..ada ujian yang menanti dihadapan..Allah selalu membantu hambanya yang rajin berusaha dan selalu beramal kepadanya..jadi....Berusahalah yee..tapi INGAT!!!..niat haruslah betul dan ikhlas..jangan meminta sesuatu tetapi tidak berusaha dan niat yang tidak betul..

Saya,Muhamad Zharif Bin Busu Khirman ingin meminta maaf kepada ibubapa saya,mak angkat saya,guru-guru saya,kawan-kawan dekat sekolah rendah mahupun sekolah menengah,dan kepada semua kawan di'FACEBOOK' sama ada saya kenal ataupun tidak..dan kepada semua yang mengenali diri saya ini..Saya meminta maaf sekiranya saya ada menyakitkan hati anda atau terkasar bahasa,saya meminta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..Sesungguhnya saya hamba Allah yang lemah lagi kerdil..

Dan kepada Nurul Faziahanum Binti **** *******,maaf jika saya ada membuat hati anda terguris..I don't know that you waiting me..Sorry for make you like this..Hope berjaya dalam hidup dan mendapat 9'A dalam SPM..InsyaAllah..

Second,Masita Binti *******,maaf jika saya ada mengata anda dari belakang..sesungguhnya anda tidak tahu perkara yang sebenar..hanya Haziq yang tahu..Hope berjayalah dalam SPM..

Last,Wan Nur A*** Binti Wan **********,Hope berjaya dalam SPM dan buat pilihan yang terbaik..Saya tidak kisah mana yang awak pilih..asalkan awak bahagia..I pray for your happiness..

Akhirnya,saya meminta maaf kepada sesiapa yang terasa kerana saya takut jika tidak sempat meminta maaf dari anda semua..Saya harap anda memaafkan saya..janganlah menyimpan dendam kerana dendam itu amalan syaitan..Nauzubillah..MasyaAllah..

Renung-renungkanlah dan selamat beramal..Selamat Hari Raya,Maaf Zahir dan Batin..^_^..

No comments:

Post a Comment