Nuffnang

Sunday, August 7, 2011

No Subject..

Assalamualaikum..:)..

Kali kedua pada bulan ramadan..Hari ke-7 ramadhan bersamaan 7/8/2011

Akhirnya..Ia adalah kali terakhir dalam hidup aku..Harap-harap lepas ni tidak jatuh dalam percintaan lagi..It's the last for me..

Thanx W** *** A***..

Hope you will choose him..He the best for you and not me...Hope lepas ni korang bahagia ye..Jangan cari saya lagi dah..saya dah tidak ada apa-apa kecuali..

Ibu bapa saya,kakak saya,kawan baik saya dan yang mengenali diri saya..

Dan..saya hanya ada Allah S.W.T dan Nabi Muhammad S.A.W..that only my love..

Maaf jika saya ada buat salah dekat anda semua dan harap dimaafkan kerana saya seorang manusia yang tidak lari dari membuat kesalahan..Dan ini kali terakhir saya berc****..My book is CLOSE..
So the chapter of love to me is close...Don't ask me a many thing..

Akhir kata,harap anda yang bergelar umat Nabi Muhammad S.A.W berpuasalah kerana puasa hanya sebulan setahun dan jika kita sudah meninggalkan dunia sempatkah kita bertaubat??Ingatlah mati..kerana sesungguhnya mengingati mati itu adalah sunat dan supaya dapat menginsafkan diri kita dari membuat dosa..InsyaAllah kita tidak akan terpesong jika mengingati mati..Assalamualaikum..Maaf ayat tergantung..='(..

No comments:

Post a Comment