Nuffnang

Saturday, August 6, 2011

Kenapa??

Entri yang baru dan diberikan nafas pada bulan Ramadhan..

Tajuk tu..Ada juga berkaitan dengan diri seseorang..tapi..tidak perlulah disebut kerana ia mungkin mengaibkan orang itu..dan membuka aib seseorang adalah berdosa dan Allah S.W.T akan menunjukkan keburukan kita pada masa kita di Alam Barzakh..

Korang pernah terfikir tak??

Kenapa..Seseorang perempuan tidak dapat melupakan kekasih lamanya sedangkan kekasih lamanya suka membuat dia sakit hati..Dan,kenapa kekasih baru yang pula makan hati??..Hmm..Aku rasa mungkin sesetengah yang lelaki yang baik dan cukup amal ibadatnya pernah merasakan sakitnya hati apabila kekasihnya bercerita tentang kekasih lamanya..Yang menjadi persoalan..Kenapa perempuan itu cakap dia sayangkan anda..tetapi!!!dia takut kekasih lamanya ada orang lain dan mengatakan dia masih sayang pada kekasih lamanya lagi..Hmm..mesti korang rasa bengangkan??rasa macam pintu hati anda tertutup bukan??Hmm..Rasanya sampai disitu saja yang boleh saya luahkan..Harap korang berfikir dan beramalah selalu..:)..

*Allah mengasihani kepada umatnya yang bertaqwa dan selalu mengikuti suruhannya..^_^..

Selamat berpuasa kepada umat yang bergelar Islam..:)..Maafkan saya jika saya ada membuat salah dengan anda semua..Saya hanya seorang hamba Allah yang lemah lagi kerdil..Saya tidak memaksa anda untuk memaafkan saya kerana,sedangkan Nabi Muhammad S.A.W boleh memaafkan umatnya apatah lagi kita umatnya??..Selamat berfikir dan renung-renungkanlah..
Yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari diri saya yang lemah ini..

No comments:

Post a Comment